سفارش ترجمه متن به زبان انگلیسی

سفارش ترجمه متن به زبان انگلیسی در سریع ترین زمان ممکن با قیمت استثنائی

سفارش ترجمه متن به زبان انگلیسی

سفارش ترجمه متن به زبان انگلیسی در سریع ترین زمان ممکن با قیمت استثنائی

سفارش ترجمه متن به زبان انگلیسی در سریع ترین زمان ممکن با قیمت استثنائی

  • ۰
  • ۰

سفارش ترجمه

تیم ترجمه تارنا ترجمه متشکل از مترجمان باتجربه و کاملا دقیق و منظم می باشد بدین منظور تیم ترجمه ما یکی از تیم های برتر ترجمه در ایران می باشد.
بیشترین وظیفە مترجم این است که دسترسی به اطلاعات را افزایش دهد و اثر آن اطلاعات را در زبان جدید نمایش دهد. یک جملە بامزه دربارە گربه‌ها به زبان ژاپنی نمی‌تواند در زبان انگلیسی هم جمله‌ای دربارە گربه‌ها باشد: البته باید بامزه باشد، آخر لطیفه‌ای که آدم را نخنداند که دیگر لطیفه نیست. پس شاید دلیل دشواری نفس‌گیر ترجمە آثار طنز، این واقعیت تلخ باشد که بسیاری از مترجمان بااستعداد چندان شوخ‌طبع نیستند. روی صحنه باشد یا روی صفحه، تفاوت کسی که فقط لطیفه تعریف می‌کند با کسی که مردم را می‌خنداند بسیار زیاد است.
ترجمه مانند این است که دهان خود را باز کنی و صدای کس دیگری از آن خارج شود.
تارنا ترجمه به عنوان مرکزی پیشرو در زمینه ترجمه اینترنتی و ترجمه آنلاین و به منظور پاسخگویی حرفه ای به نیاز کلیە فعالان، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید که به نحوی نیازمند خدمات تخصصی ترجمه هستند  این تیم تنها مرکز تخصصی ترجمه است که بطور ادواری از مترجمان خود آزمون به عمل آورده و بمنظور رشد مهارت مترجمان و کیفیت ترجمه، دوره های آموزشی برگزار می کند. علاوه بر آن به سبب دانش تخصصی ترجمه، تارنا ترجمه در انتشارات نشریات تخصصی این رشته نیز فعالیت می کند که اینها همگی نشان از سطح بالای دانش و تخصص در ترجمه می باشد.
از آنجا که هیچیک از مراکز ارائه خدمات ترجمه در جهان قادر به ارائە خدمات با کیفیت در کلیە زبانها نیستند و اصلاً این کار منطقی نیز به نظر نمی رسد، تارنا ترجمه در حال حاضر در سه زبان انگلیسی، فرانسوی و عربی فعالیت می کند و سفارش ترجمه می نماید جالب است بدانید مترجمان این تیم علاوه بر پذیرش در آزمون مترجمین که از طرف کانون برگزار می گردد، اغلب دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مطالعات ترجمه بوده مضاف بر اینکه افرادی با تحصیلات عالی در سایر رشته ها در کار بازبینی و ویرایش تخصصی متن ترجمه، مترجمان را یاری می کنند.
از دیگر خدمات تارنا ترجمه می توان به ترجمه تخصصی انواع کتب، مقالات ISI، هندبوک، وب سایت، ترجمه شفاهی، ترجمه فیلم و زیرنویس، ترجمه انواع کاتالوگ اشاره کرد. ضمن اینکه با گرد هم آمدن جمع بسیاری از متخصصین در رشته های مختلف، این کانون خدمات ترجمه خود را در رشته های متون علوم فنی- مهندسی، علوم پزشکی و تجربی، متون علوم انسانی، متون حقوقی و مطبوعاتی با بالاترین کیفیت ارائه می کند.


  • ۹۴/۱۲/۰۶
  • mr web

سفارش ترجمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی